Egy blog apaságról, változásról, gyerekkori álmokról, hétköznapi örömökről és küzdelmekről

2016. október 22. 20:56 - Halmos Gábor

Felelőtlen vagy, amikor másokat szolgálsz magad előtt...

Mostanában sokat olvastam Feldmár Andrástól. Egy sor nagyon megragadott mindebből, amit ki is írtam belőle:

feldmar_idezet.jpg

Aztán még folytatta:

“Az első felelősséged önmagadért van, mert ha nem szólsz magadról, láthatatlanná válsz, senki nem fog megismerni. Én nem mondom, hogy ez könnyű. Kemény munka. Forradalmi csata.” Feldmár András (Életunalom, Élettér, Életkedv c. könyv)

És egy másik helyen szintén ezt a témát feszegeti tovább Hillér rabbitól idézve:

"Ha én nem vagyok önmagamért, ha én nem reprezentálom a vágyaimat, akkor ki lesz értem? Ez az első fontos dolog.
A második, hogy ha csak magamért vagyok, akkor mi vagyok?
És a harmadik, hogy ha nem most teszem meg, akkor mikor?
Ez mélyen bölcs."

 

Sokszor tapasztalom Férfikörben, hogy olykor nehéz önmagunknak lenni, saját fejlődésünkkel, egyensúlyunkkal foglalkozni. Ráadásul a gyermek(ek) érkezésével ez még hatványozottabban igaz.

Gyakori a dilemma: “MENNYIRE FOGLALKOZZAM, FOGLALKOZHATOK MAGAMMAL úgy, hogy ezért a családtól kell elvennem időt, figyelmet, pénzt?”

Ugyanakkor egyértelmű: FELTÖLTŐDNI KÖTELEZŐ!

Olyan ez, mint amikor a repülőgépen elmondják, hogy mit kell tenni, ha katasztrófa esetén megjelennek az oxigénmaszkok… Emlékszel rá, hogy felnőttként mi a legelső feladatod???

Neeem, nem az udvariaskodás! Nem a gyerekek, nők stb. jönnek először!

ELŐSZÖR SAJÁT MAGADON KELL RÖGZÍTENED AZ OXIGÉNMASZKOT!
Halott apa nem tud jól segíteni!
Akkor segítheted a legjobban a környezetedet, ha TE MAGAD JÓL VAGY!

2016. november 24-26-án egy ilyen programot kínálunk, ahol lehetőséged van:
- feltölteni az elemeidet,
- visszatérni az igazi önmagadhoz, erőforrásaidhoz; ahhoz, aki valójában vagy,
- tovább lépni nehézségeken, az elmúlt évek küzdelmein.

Ha érdekel nézd meg a további részleteket A férfi útja eseményeinél:

https://www.facebook.com/events/1855497871351380/

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://apamegintjofejlesz.blog.hu/api/trackback/id/tr6611830755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Egy blog apaságról, változásról, gyerekkori álmokról, hétköznapi örömökről és küzdelmekről
süti beállítások módosítása